Letní tábor Bohdašín
Zápis pro vás sesmolil(a): Redakce Jitřenky
Datum akce: 02.07,2021 - 16.07.2021
A jak to tam vypadalo?
Letošní tábor jsme chtěli pojmout po několika letech netradičně a vyrazit tábořit s celým střediskem. Tábořiště v Bohdašíně se nám velmi líbilo a tak jsme si v březnu tohoto roku plácli a začali plánovat...
V pátek 2.července vyrazila stavěcí družina, aby vybudovala tábor na zelené louce. Budovalo se po celou sobotu za pomoci hodných rodičů.
V neděli byl tábor zahájen střediskovým táborákem, kde jsme zpívali, povídali, ale i vzpomínali na ty, co už tu s námi bohužel nemohou být.
Během noci na pondělí jsme se přesunuli do dob minulých, kdy širý kraj Carvahallu chránili dračí jezdci a draci, zde byli vítáni. Hned ráno nás navštívil král, který rozdělil Carvahall na 4 obranné okrsky + tým mláďat.
Prvním královským úkolem bylo vyrobit luky a šípy a vyrazit na lov do lesů Dračích hor, protože lid trápil hlad a neměl co do žaludku. Najednou se z lesa vyvalil barevný dým a jaké bylo překvapení, když z lesa vyběhli naši lovci s obřími vejci. Nebyla to však ledajaká vejce. Byla to dračí vejce. Během pár dnů se ukázalo, že o vejce má zájem i král sousední země Galbatorix, který vyslal své špehy, aby mu vejce za každou cenu přinesli. Draci se však mezitím stihli vylíhnout...
Ve čtvrtek jsme vyrazili na výlet do Teplic nad Metují a blízkého okolí. Po společném obědě jsme se rozdělili. Zatímco medvíďata vyrazila prozkoumávat skalní útvar Lokomotivy, zbytek oddílu vyrazil po naučné stezce za krásami Černého jezírka.
Další den byl v plánu výcvik draků ale příroda je mocná a postarala se nám o náramnou noční bojovku. Noc jsme strávili na ZŠ v Meziměstí a v pátek museli tábor předčasně ukončit.
Nebyli bychom ale skauti, abychom něco nevymysleli. Nás žádný živel neporazí a od pondělí jsme v klubovně pokračovali příměstskou formou tábora. Před klubovnou jsme usadili táborová kamna a mohli jsme vesele pokračovat v táborovém stravování. Nejprve bylo potřeba zajít do sokolovny složit suché celty a dopravit je do klubovny. U této aktivity jsme se pořádně zapotili a tak jsme po obědě vyrazili na Chlum na koupaliště. Následující den jsme vyrazili na Sněžku z Pomezních bud kde jsme se v pravé poledne měli setkat se 3.oddílem (šli z Velké Úpy) a společně poobědvat. Počasí nám přálo a tak jsme po cestě zpět navštívili hřiště na Portáškách, kde jsme se zdrželi. Středa patřila společným hrám s 1.oddílem. K večeři nám elfové, jako přátelé dračích jezdců, doporučili výborný recept na palačinky. Ze středy na čtvrtek jsme přenocovali v klubovně. Po ránu jsme si dopřáli vydatnou rozcvičku. Dopoledne jsme věnovali skautským stezkám a hrám. Po obědě jsme vyrazili k lomu u Josefa, protože bylo potřeba vyrobit louče na závěrečný táborák. Zde jsme si pak opekli buřty. V pátek dopoledne jsme vyrazili společně celé středisko do hořického bazénu a odpoledne do vlčího lomu, kde jsme si zahráli společnou poslední hru tohoto tábora a tábor ukončili závěrečným ohněm, u kterého jsme za náš oddíl vyhlásili táborové jedničky.

Pro napsání komentáře se musíte přihlásit.

Tuto akci zatím neokomentoval žádný uživatel.